გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მცხეთა მთიანეთის რეგიონი
|
სწავლების საფეხური
|
მეცხრე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
20
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა აქტუალობა.
|
მოსწავლეები მოახერხებენ შეადგინონ საექსკურსიო მარშრუტი მცხეთა -მთიანეთი.მიუთითებენ რეგიონის პრიორიტეტებს და
რეგიონის პრობლემებს.
|
გაკვეთილის მთავარ მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეები გაეცნობიან მცხეთა მთიანეთის ფიზიკურ -გეოგრაფიულ დახასიათებას.რეგიონის პრობლემებს და განვითარების პერსპექტივებს.
|
წინარე ცოდნა
|
გონებრივი იერიშის საშუალებით ვადგენ მოსწავლეთა წინარე ცოდნას.ვიყენებ ასოციაციურ რუკას.
|
შეფასების საგანი პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის საშუალებით
|
სასწავლო მასალა რესურსი
|
სახელმძღვანელო,საქართველოს ფიზიკური რუკა .სახელმღვანელოს დანართები,საქართველოს ადმინისტრაციული რუკა,.სლაიდები.კომპიუტერი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები 2 წთ.
A ფაზა 1
ასოციაციური რუკის საშუალებით ვახდენ წინარე ცოდნის შემოწმებას.დაფაზე ვწერ მცხეთა-მთიანეთს მოსწავლეები ასახელებენ რა იციან რეგიონის შესახებ.მასწავლებელი წერს დაფაზე მოსწავლეების მიერ წარმოთქმულ ფრაზებს.ვახდენთ ინფორმაციის დახარისხებას.
B ფაზა
2.კლასს ვყოფ ჯგუფებად .თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება.მაგალითად;1.მცხეთა-მთიანეთის ფიზიკურ-გეოგრაფიული და გეო-პოლ;იტიკური მდებარეობა და საზღვრები.2.მცხეთა-მთიანეთის ფიზიკურ-გეოგრაფიული დახასიათება.3.რეგიონის მოსახლეობის აღწერა.ისტორიული წარსული.4.მცხეთა-მთიანეთის ეკონომიკისსაფუძვლები.5.რეგიონის ღირსშესანიშნაობები.ჯგუფების მიერ წარდგენილი პრეზენტაციები.
Cფაზა
.შეჯამება.პრეზენტაციების მოსმენის შემდეგ მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს დავალებას მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე გავაკეთონ დასკვნა რა პრიორიტეტები შეიძლება გამოვყოთ მცხეთა-მთიანეთის რეგიონის განვითარებისათვის.
დავასახელოთ პრობლემები რომლებიც დგას რეგიონის წინაშე.ინდივიდუალურად.
რუკის დახმარებით დავალაგოთ საექსურსიო ობიექტები მცხეთიდან ჩრდილოეთის მიმართულებით.დავალება ეძლევათ წკვილებში.გაკვეთილის ბოლოს მოვახდენთ საექსკურსიო მარშრუტის წარდგენას.
|
четверг, 27 апреля 2017 г.
მცხეთა-მთიანეთის რეგიონი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий